Heb je een vraag die er niet tussen staat? Neem gerust contact met ons op!

Contact

Bestellen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Heb je geen orderbevestiging ontvangen en ben je zeker dat deze ook niet in je spambox terecht is gekomen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen?

Nee, helaas is dit niet mogelijk omdat je bestelling onmiddellijk gereed wordt gemaakt voor de verzending. Wens je de bestelde items niet te ontvangen, raden we je aan om deze na ontvangst retour te sturen of te weigeren.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Je Fashionfam kortingscode/tegoed code kun je tijdens het afrekenen invullen in het vakje 'kortingscode'. Vergeet niet om op toepassen te klikken.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Je kortingscode/tegoed code kun je tijdens het afrekenen invullen in het vakje 'kortingscode'. Vergeet niet om op toepassen te klikken.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij Fashionfam.nl kun je op de volgende manieren betalen:
IDEAL
PAYPAL
MisterCash
AFTERPAY

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland & België)
AfterPay voert voor Fashionfam.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Bezorgen

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt met PostNL verstuurd. Als je vóór 16:00 uur hebt besteld wordt jouw bestelling gelijk verzonden.

Ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?

Oh nee! Helaas kan het voorkomen dat een bestelling tijdens de verzending beschadigd raakt, maar no worries! We willen je in dit geval vragen om contact met onze klantenservice: support@fashionfam.nl op te nemen. Vergeet niet een aantal foto's van het probleem mee te sturen, zodat wij jou snel kunnen helpen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn gratis. Voor klanten vanuit België komen er 5€ voor de standaard verzending bij.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen 24 uur een verzendbevestiging met Track en Trace Code. Ps: Het duurt altijd even voordat deze geactiveerd is!

Ruilen & Retourneren

Hoe stuur ik een item retour?

Wanneer de bestelde artikelen aan onze voorwaarden voldoen, kunnen deze uiteraard geretourneerd worden. Wil je een item retourneren dien je dit van te voren per mail aan te geven: support@fashionfam.nl . Wij zullen je een retourlabel mailen zodat je je bestelling makkelijk via een PostNL locatie terug kunt sturen. De kosten hiervoor bedragen 5€ en zullen met je teruggave verrekend worden. Deze optie is goedkoper ten opzichte van de reguliere pakketpost van PostNL (€6,95).

Wat zijn de verzendkosten voor een retourzending?

Dit is afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Wil je het retourlabel van ons ontvangen, bedragen de verzendkosten 5€. Het bedrag wordt gemakkelijk met je teruggave verrekend en je kunt je pakketje zonder extra kosten naar ons retour laten sturen.